تفريحي
 
نويسندگان
جستجو
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 48
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 9167

 

به جاي اينكه : اولين چيزي باشد كه سر مي كشيد
سعي كنيد : آخرين چيزي باشد كه در طول روز مي خوريد .
اين زماني است كه شديدا به آن نياز داريد . كافئين با مهار نمودن تأثيرات آدنوزين * كه يك ماده شيميايي در مغز براي خواب است و در طول روز تجمع مي كند باعث مي شود تا خواب آلودگي بيشتري پيدا كنيد .

جيمز يات ، پزشك و مدير مركز تحقيقات و خدمات اختلالات خواب در مركز پزشكي دانشگاه راش مي گويد : " در عين حال ،هر كجا كه احساس خواب آلودگي كنيد ، كلا نزديك غروب قهوه به كمك شما مي آيد پس تأثير كافئيني كه هنگام صبح مصرف مي كنيد از بين خواهد رفت .
خوردن 2/1 تا 1 فنجان قهوه يا كافئين هنگام غروب يعني هنگامي كه فشار خواب بالاست شما را پرانرژي نگه مي دارد ، اما اگر شديدا به اثرات كافئين حساس هستيد اوايل عصر آن را استفاده كنيد تا هنگام شب به سختي به خواب نرويد .

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۵۶:۴۷ ] [ منا ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب