تفريحي
 
نويسندگان
جستجو
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 39
دیروز : 5
افراد آنلاین : 1
همه : 10961

سبزيجات كالري كمي داشته و حجيم هستند، همچنين داراي تمام مواد مغذي مفيد و ضروري براي بدن بوده و تركيبات گياهي‌اي دارند كه باعث مي‌شود بخش مهمي از يك رژيم غذايي سالم باشند. ضمناً سبزيجات، آب و فيبر زيادي دارند كه هر دوي اين‌ها به احساس سيري‌تان كمك مي‌كنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۷:۲۰ ] [ منا ]

پنير كاتج، كم كالريست اما پروتئين زيادي دارد و داراي مواد مغذي ضروري براي سلامت مي‌باشد مانند ويتامين‌هاي B، كلسيم، فسفر و سلنيوم. اين خواص باعث شده تا پنير كاتج براي كاهش وزن بسيار مناسب باشد. تأثير اين پنير در احساس سيري، به اندازه‌ي تاثير تخم‌مرغ است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۶:۵۱ ] [ منا ]

گوشت‌ پروتئين زيادي داشته و سير كننده هستند. به طور كلي، رژيم‌هاي غذايي پر پروتئين، باعث دريافت كالري كمتر مي‌شوند. تحقيقات نشان داده آن‌هايي كه در وعده‌ي ناهار، گوشت پر پروتئين خورده بودند در مقايسه با افرادي كه ناهارشان پركربوهيدارت بوده، گذشته از اينكه احساس گرسنگي نداشته‌اند بلكه كاهش وزن بهتري نيز داشته‌اند. در ميان تمام غذاهاي پر پروتئين، گوشت گوساله بالاترين امتياز را در ميزان سيركننده‌گي دارد اما ساير گوشت‌هاي كم‌چرب مانند مرغ و بوقلمون هم براي كاهش وزن مناسب هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۶:۲۲ ] [ منا ]

ماهي سرشار از اسيدهاي چرب امگا ۳ بوده و مي‌تواند در افرادي كه اضافه‌وزن دارند يا چاق هستند، احساس سيري را افزايش دهد. ماهي همچنين منبع غني پروتئين با كيفيت است كه اين هم باعث احساس سيري مي‌شود. ماهي در ميان تمام غذاهاي پر پروتئين ديگر، امتياز بالاتري داشته و درميان غذاهاي تست شده، در رده‌ي دوم قرار دارد.

مطالعه‌اي نشان داده تأثير ماهي بر احساس سيري به اندازه‌ي چشمگيري بيشتر از تأثير مرغ و گوشت گوساله بوده است. مطالعه‌اي ديگر هم نشان داد افرادي كه ماهي خورده بودند، نسبت به كساني كه گوشت گوساله خورده بودند، در وعده‌ي بعدي‌شان، ۱۱ درصد كالري كمتري دريافت كرده بودند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۵:۵۲ ] [ منا ]

مركبات نيز مانند سيب، پكتين بالايي دارند كه مي‌تواند روند هضم را كُند كرده و سيري را افزايش دهد. مركبات همچنين حجم زيادي از آب دارند. پرتقال و گريپ‌فروت، هر دو حاوي ۸۷ درصد آب هستند كه يعني مي‌توانند به ازاي كالري بسيار كمي، سيرتان كنند. هميشه گفته شده است كه گريپ‌فروت به كاهش وزن كمك مي‌كند. در مطالعه‌اي، افراد چاقي كه گريپ‌فروت مي‌خوردند نسبت به بقيه، به اندازه قابل توجهي وزن كم كرده بودند.

در مطالعه‌اي ديگر هم، خوردن نصف يك گريپ‌فروت، سه بار در روز در زمان غذا و به مدت شش هفته منجر به كاهش وزن شده بود و دور كمرشان هم كاهش چشمگيري داشت. البته اين نتايج لزوماً مختص گريپ‌فروت نيستند، چون نوشيدن آب قبل از غذا هم همين نتايج را دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۴:۳۵:۱۵ ] [ منا ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ]
.: Weblog Themes By blograz :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب